Tillbaka till bloggen

Filtrera på::


  • Spotler Group köper upp ytterligare ett bolag och välkomnar Webpower

    Publicerad i: Nyheter
    Läs hela Maila mig den här bloggen

  • Dags att välja plattform? Webpower vs. Mailchimp

    Webpower kontra Mailchimp

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Lead nurturing, Marketing automation, Nyheter, säkerhet
    Läs hela Maila mig den här bloggen

  • Prenumerationsbombning: så skyddar du dig

    Prenumerationsbombningar har tyvärr blivit ett allt vanligt förekommande fenomen på marknaden och alla organisationer som har ett formulär på sin hemsida är tyvärr ett potentiellt offer för detta. Du kan få tiotusentals mejl i inkorgen på ett par timmar samtidigt som din leverantör (vi eller en konkurrent) också tar skada av det hela. Vad är då prenumerationsbombningar, vilken skada tar du och hur kan du förhindra dem?

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Marketing automation, säkerhet
    Läs hela Maila mig den här bloggen

  • Spara tid, minska stressen och öka konverteringen!

    Genom att använda Marketing Automation för eventmarknadsföring kan du avsevärt förbättra kommunikationen med mottagaren. Du sparar tid, sänker stressen och ökar konverteringen.

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Marketing automation
    Läs hela Maila mig den här bloggen

  • Datalagring i USA? Vi förklarar varför du bör välja Europa

    Förra veckan ogiltigförklarade EU-domstolen Privacy Shield, ”dataöverföringsavtalet” mellan EU och USA. Datalagring i USA? Webpower lagrar information om nederländska kunder i Nederländerna och vi är ISO 27001-certifierade. Vi förklarar varför du bör välja Europa.

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Marketing automation
    Läs hela Maila mig den här bloggen

  • Lagra information: DMP, CDP eller ett informationslager?

    För eller senare kommer du förmodligen till en punkt då du måste välja om du vill använda dig av en CDP, DMP eller ett informationslager. Kort sagt: rätt verktyg för att lagra data. I den sista artikeln förklarar vi skillnaderna mellan dessa alternativ.

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Marketing automation
    Läs hela Maila mig den här bloggen

AON

Webpowers landningssidor är specifikt designade för att uppnå konverteringar. Perfekt! De flexibla tillvalen säkerställer att vi får ut max av verktyget

Dirk van den Broek - Campaign manager AON

Ta del av de senaste nyheterna och trenderna inom Marketing Automation?

Prenumerera på vårt månatliga nyhetsbrev DIN inspiration och ta del av tips och tricks, trender, nyheter och mycket mer.​