Tillbaka till bloggen

Filtrera på::


  • Webpower går ihop med Tripolis

    Webpower, den internationella email marketing specialisten har blivit en del av den nya Tripolis organisationen. Genom att slå ihop teamen skapas en stor kunskapsbank. Med ett större team kan vi erbjuda ännu bättre service för dina email marketing och marketingautomation lösningar.

    Publicerad i: Nyheter
    Läs hela Maila mig den här bloggen

  • E-posttrender 2021: Rör er framåt – med en strategi

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Marketing automation, Nyheter
    Läs hela Maila mig den här bloggen

  • Spotler Group köper upp ytterligare ett bolag och välkomnar Webpower

    Publicerad i: Nyheter
    Läs hela Maila mig den här bloggen

  • Dags att välja plattform? Webpower vs. Mailchimp

    Webpower kontra Mailchimp

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Lead nurturing, Marketing automation, Nyheter, säkerhet
    Läs hela Maila mig den här bloggen

  • Prenumerationsbombning: så skyddar du dig

    Prenumerationsbombningar har tyvärr blivit ett allt vanligt förekommande fenomen på marknaden och alla organisationer som har ett formulär på sin hemsida är tyvärr ett potentiellt offer för detta. Du kan få tiotusentals mejl i inkorgen på ett par timmar samtidigt som din leverantör (vi eller en konkurrent) också tar skada av det hela. Vad är då prenumerationsbombningar, vilken skada tar du och hur kan du förhindra dem?

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Marketing automation, säkerhet
    Läs hela Maila mig den här bloggen

  • Spara tid, minska stressen och öka konverteringen!

    Genom att använda Marketing Automation för eventmarknadsföring kan du avsevärt förbättra kommunikationen med mottagaren. Du sparar tid, sänker stressen och ökar konverteringen.

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Marketing automation
    Läs hela Maila mig den här bloggen

AON

Webpowers landningssidor är specifikt designade för att uppnå konverteringar. Perfekt! De flexibla tillvalen säkerställer att vi får ut max av verktyget

Dirk van den Broek - Campaign manager AON