
Webpowers landningssidor är specifikt designade för att uppnå konverteringar. Perfekt! De flexibla tillvalen säkerställer att vi får ut max av verktyget
Dirk van den Broek - Campaign manager AON"Automatiserad kommunikation är opersonligt och ska aldrig prioriteras framför mänsklig kontakt!" Detta är ett påstående vi hör med jämna mellanrum. Men... sker Marketing Automation verkligen på bekostnad av mänsklig kontakt? Vårt svar är: Nej, tvärtom! Läs om hur du uppnår bästa resultat genom att blanda mänskliga och automatiserade kontaktmoment.
Publicerad i: Lead generation, Lead nurturing, Marketing automation Läs hela blogginlägget Maila mig den här bloggenTorsdagen den 20 juni 2019 presenterades återigen rapporten DDMA Email Benchmarks under Email Summit i Nederländerna. Rapporten är unik på många sätt: sex olika ESP:er levererar nederländska data för analys. Det finns inget annat land där olika e-postsystemleverantörer samarbetar på liknande sätt. Vi har tagit del av rapporten och sammanfattat de viktigaste lärdomarna för dig att dra nytta av.
Publicerad i: E-postmarknadsföring, Nyheter Läs hela blogginlägget Maila mig den här bloggenJans pappa har tre söner: Knatte, Fnatte och …? Nej, svaret är inte Tjatte. Hjärnan ger en automatisk respons. Olika delar av hjärnan aktiveras vid olika uppgifter. Se till att möta dina kunder på bästa möjliga sätt utifrån den uppgift de vill utför när de besöker din hemsida eller ett e-postutskick. Med gamification kan du aktivera dina mottagare på ett kul sätt och genom detta samla data för mer pricksäker kommunikation.
Publicerad i: E-postmarknadsföring, Marketing automation, Nyheter Läs hela blogginlägget Maila mig den här bloggenVarje e-postmarknadsförare strävar efter att öka öppningsgraden. Detta kan dock ibland kännas som ett omöjligt uppdrag. I det här blogginlägget vill vi kasta ljus på problematiken hos icke-öppningarna. Vi har genomfört en studie som visar på hur icke-öppningar påverkar framgången hos kommande utskick. Ta del av dessa insikter och tips kring hur du kan arbeta förebyggande för att inte hamna i situationer då du måste radera e-postadresser från din mottagardatabas.
Publicerad i: E-postmarknadsföring, Nyheter Läs hela blogginlägget Maila mig den här bloggenGDPR gjorde sitt intåg med bulle och bång för snart ett år sedan och var under våren 2018 på allas läppar. I maj förra året såg vi en enorm ökning av e-postutskick. I många fall var dessa e-postutskick helt överflödiga och hade inte behövt skickas. Nu belyser vi missförstånd som uppstod samt vilka lärdomar som kan dras.
Publicerad i: E-postmarknadsföring, Nyheter Läs hela blogginlägget Maila mig den här bloggenI det här inlägget vill vi uppmärksamma dig som arbetar med innehåll till e-postmarknadsföring på några vanliga fallgroparna som du bör ha i åtanke när du skapar dina e-postutskick. Maximera mottagarupplevelsen och undvika att beblanda dig med metoder som kan få dig att uppfattas som en spammare.
Publicerad i: E-postmarknadsföring, Nyheter Läs hela blogginlägget Maila mig den här bloggenWebpowers landningssidor är specifikt designade för att uppnå konverteringar. Perfekt! De flexibla tillvalen säkerställer att vi får ut max av verktyget
Dirk van den Broek - Campaign manager AONÖka konverteringsgrad och kundlojalitet? Registrera dig för insikter via vårt månatliga nyhetsbrev. Ta del av relevanta tips och tricks.
Förvandla dina kunder till lojala fans med personliga e-postkampanjer och automatiserade kundresor. Vi erbjuder lättanvänd programvara för att hjälpa till att nå dina marknadsföringsmål.
Ja, visa mig programvaranKontakta oss
Helt gratis