Tillbaka till bloggen

Filtrera på::


  • Behöver du tillstånd för att skicka mejl? Det här behöver du veta

    I denna artikel kommer vi att förklara vad som gäller kring opt-in (tillstånd) för email kommunikation när du har eller inte har en relation med kund. Vi kommer även att förklara vad som gäller för B2B kontakter.

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Marketing automation
    Läs hela blogginlägget Maila mig den här bloggen

  • E-postmarknadsföring i turbulenta tider: de 8 vanligaste frågorna

    Vi får just nu många frågor från kunder om hur man ska hantera sin e-postmarknadsföring i dessa turbulenta tider och rådande oro i samhället. Våra experter har sammanställt de 8 vanligaste frågorna och vår syn på svaren till dessa.

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Nyheter
    Läs hela blogginlägget Maila mig den här bloggen

  • Hitta det Marketing Automation-verktyg bäst anpassat för dig med hjälp av 6 steg

    Vilket Marketing Automation-verktyg passar bäst för dig? Det är inte alltid lätt att välja, vad som passar bäst för din organisation beror på ett antal olika faktorer. Vi lyfter fram några aspekter som vi tycker är bra att hålla koll på och se över hos dina leverantörsalternativ. Ta del av våra 6 tips för hur du hittar det Marketing Automation-verktyg som passar just dig bäst.

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Marketing automation
    Läs hela blogginlägget Maila mig den här bloggen

  • E-postmarknadsföring eller sociala medier – vilken kanal fungerar bäst?

    Vad fungerar bäst, e-post eller sociala medier? I motsats till vad vissa tror är e-postmarknadsföring fortfarande en av de mest effektiva kanalerna som finns. E-post är i synnerhet mer effektivt än sociala medier när det handlar om att skapa relationer eller konvertera potentiella och befintliga kunder. Däremot är sociala medier bättre om du vill nå en ny målgrupp.

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Lead generation, Lead nurturing
    Läs hela blogginlägget Maila mig den här bloggen

  • Planerar du din nästa automatiserade kampanj? Här kommer 4 tips för att öka dina konverteringar

    En e-postadress är en enorm tillgång som bör förvaltas väl. Det kan man fördel göras med hjälp av Marketing Automation. En väl implementerad Marketing Automation-kampanj kan göra att du sparar tid, ökar mottagarnas engagemang och/eller ökar konverteringsgrad. I detta blogginlägg belyser vi 4 kampanjer som kan hjälpa dig öka konverteringsgraden.

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Lead generation, Lead nurturing, Marketing automation
    Läs hela blogginlägget Maila mig den här bloggen

  • Marketing Automation leder till mer personlig kontakt

    ”Automatiserad kommunikation är opersonligt och ska aldrig prioriteras framför mänsklig kontakt!” Detta är ett påstående vi hör med jämna mellanrum. Men… sker Marketing Automation verkligen på bekostnad av mänsklig kontakt? Vårt svar är: Nej, tvärtom! Läs om hur du uppnår bästa resultat genom att blanda mänskliga och automatiserade kontaktmoment.

    Publicerad i: Lead generation, Lead nurturing, Marketing automation
    Läs hela blogginlägget Maila mig den här bloggen

AON

Webpowers landningssidor är specifikt designade för att uppnå konverteringar. Perfekt! De flexibla tillvalen säkerställer att vi får ut max av verktyget

Dirk van den Broek - Campaign manager AON

Ta del av de senaste nyheterna och trenderna inom Marketing Automation?

Prenumerera på vårt månatliga nyhetsbrev DIN inspiration och ta del av tips och tricks, trender, nyheter och mycket mer.​