Tillbaka till bloggen

Filtrera på::


  • Gamification: en lukrativ trend inom e-postmarknadsföring

    Jans pappa har tre söner: Knatte, Fnatte och …? Nej, svaret är inte Tjatte. Hjärnan ger en automatisk respons. Olika delar av hjärnan aktiveras vid olika uppgifter. Se till att möta dina kunder på bästa möjliga sätt utifrån den uppgift de vill utför när de besöker din hemsida eller ett e-postutskick. Med gamification kan du aktivera dina mottagare på ett kul sätt och genom detta samla data för mer pricksäker kommunikation.

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Marketing automation, Nyheter
    Läs hela blogginlägget Maila mig den här bloggen

  • Våga radera e-postadresser från din opt-in databas

    Varje e-postmarknadsförare strävar efter att öka öppningsgraden. Detta kan dock ibland kännas som ett omöjligt uppdrag. I det här blogginlägget vill vi kasta ljus på problematiken hos icke-öppningarna. Vi har genomfört en studie som visar på hur icke-öppningar påverkar framgången hos kommande utskick. Ta del av dessa insikter och tips kring hur du kan arbeta förebyggande för att inte hamna i situationer då du måste radera e-postadresser från din mottagardatabas.

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Nyheter
    Läs hela blogginlägget Maila mig den här bloggen

  • E-postmarknadsföring och GDPR: 6 missförstånd att dra lärdom av

    GDPR gjorde sitt intåg med bulle och bång för snart ett år sedan och var under våren 2018 på allas läppar. I maj förra året såg vi en enorm ökning av e-postutskick. I många fall var dessa e-postutskick helt överflödiga och hade inte behövt skickas. Nu belyser vi missförstånd som uppstod samt vilka lärdomar som kan dras.

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Nyheter
    Läs hela blogginlägget Maila mig den här bloggen

  • Optimera ditt innehåll, undvika att snava i fallgroparna

    I det här inlägget vill vi uppmärksamma dig som arbetar med innehåll till e-postmarknadsföring på några vanliga fallgroparna som du bör ha i åtanke när du skapar dina e-postutskick. Maximera mottagarupplevelsen och undvika att beblanda dig med metoder som kan få dig att uppfattas som en spammare.

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Nyheter
    Läs hela blogginlägget Maila mig den här bloggen

  • Voice in email: fyra aspekter att ta hänsyn till

    Det kanske verkar som något som tillhör framtiden, men vi kan redan nu göra mer än du tror med Voice in Email. Även om vi fortfarande experimenterar i ämnet är det redan möjligt att göra en hel del och det är dessutom roligt. Så hoppa på tåget redan nu och ta vara på möjligheterna hos Voice in Email.

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Nyheter
    Läs hela blogginlägget Maila mig den här bloggen

  • 20 år senare: fortfarande fulla av passion och entusiasm

    År 1999 grundade Jacco Bouw ett litet e-postföretag i Barneveld, Nederländerna. Nu, 20 år senare, är Webpower en global organisation med kontor i flera europeiska länder och i Kina finns vi representerade i 6 städer. Precis som för 20 år sedan arbetar vi med stor passion och entusiasm!

    Publicerad i: Nyheter
    Läs hela blogginlägget Maila mig den här bloggen

AON

Webpowers landningssidor är specifikt designade för att uppnå konverteringar. Perfekt! De flexibla tillvalen säkerställer att vi får ut max av verktyget

Dirk van den Broek - Campaign manager AON

Ta del av de senaste nyheterna och trenderna inom Marketing Automation?

Prenumerera på vårt månatliga nyhetsbrev DIN inspiration och ta del av tips och tricks, trender, nyheter och mycket mer.​