Tillbaka till bloggen

Filtrera på::


  • Lagra information: DMP, CDP eller ett informationslager?

    För eller senare kommer du förmodligen till en punkt då du måste välja om du vill använda dig av en CDP, DMP eller ett informationslager. Kort sagt: rätt verktyg för att lagra data. I den sista artikeln förklarar vi skillnaderna mellan dessa alternativ.

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Marketing automation
    Läs hela Maila mig den här bloggen

  • Segmentering och profilberikning för e-postmarknadsföring

    Segmentering och profilberikning för e-postmarknadsföring, målet är att använda data från e-postmarknadsföring för att få en så bra bild som möjligt av kunden och föra en personlig dialog med densamma. Då kan du nå ditt slutmål: öka konverteringen, skapa engagemang/lojalitet och/eller spara tid.

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Lead generation
    Läs hela Maila mig den här bloggen

  • Zapier och andra verktyg för integrering

    Denna artikel, som mestadels handlar om Zapier och andra verktyg för integrering fördjupar vi oss i verktygen. Vi börjar med den enkla frågan: Varför behövs egentligen datalänken mellan olika system?

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Lead generation, Marketing automation
    Läs hela Maila mig den här bloggen

  • Varför behövs dataintegrering?

    Varför behöver mitt företag integrera sin data via API och länkar? Är det svårt eller dyrt? Vi besvarar dina frågor och ger dig relevanta exempel här.

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Marketing automation
    Läs hela Maila mig den här bloggen

  • E-postanalys: e-postmarknadsföring och statistik för nybörjare

    Publicerad i: E-postmarknadsföring
    Läs hela Maila mig den här bloggen

  • Behöver du tillstånd för att skicka mejl? Det här behöver du veta

    I denna artikel kommer vi att förklara vad som gäller kring opt-in (tillstånd) för email kommunikation när du har eller inte har en relation med kund. Vi kommer även att förklara vad som gäller för B2B kontakter.

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Marketing automation
    Läs hela Maila mig den här bloggen

AON

Webpowers landningssidor är specifikt designade för att uppnå konverteringar. Perfekt! De flexibla tillvalen säkerställer att vi får ut max av verktyget

Dirk van den Broek - Campaign manager AON

Ta del av de senaste nyheterna och trenderna inom Marketing Automation?

Prenumerera på vårt månatliga nyhetsbrev DIN inspiration och ta del av tips och tricks, trender, nyheter och mycket mer.​