Tillbaka till bloggen

Filtrera på::


  • Tolv tips: hur man skriver den perfekta ämnesraden!

    I webpower finns ett antal möjligheter att experimentera med och/eller individanpassa ämnesrader. Innan du börjar optimera för att hitta den perfekta ämnesraden kanske du vill ha lite tips kring vad man kan tänka på?

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Marketing automation
    Läs hela blogginlägget Maila mig den här bloggen

  • Återaktivera passiva mottagare med Marketing Automation!

    Om du inte regelbundet rensar din databas riskerar du att få en ökad mängd passiva mottagare som du skickar på gång på gång utan så mycket som en öppning. Dessa kanske behöver lite extra uppmärksamhet för att de ska vakna till och bli aktiva igen. Ett perfekt tillfälle att dra igång med Marketing Automation i form av ett återaktiveringsflöde!

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Marketing automation
    Läs hela blogginlägget Maila mig den här bloggen

  • Soft bounces versus hard bounces

    When you send your newsletter, there is always a chance that your message may not arrive. There are various possible reasons as to why this happens, and in your email campaign statistics you can see why an email bounced.

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Marketing automation
    Läs hela blogginlägget Maila mig den här bloggen

  • InShared is truly shaping one-to-one marketing

    We have been talking about one-to-one marketing since the 90s. But the companies that have been able to really implement it are few and far between. Insurance company InShared has made significant strides in recent years. Marketing manager Bettina Dalenoord talked about it during the ‘Conversion Power Session’, organized by Webpower, Magneds and ConversionMob.

    Publicerad i: Marketing automation
    Läs hela blogginlägget Maila mig den här bloggen

  • Safe Harbor not quite safe after all

    Do you have any idea where online services your company uses store their sensitive information? Europe? The US?

    Until recently, nothing was amiss, in legal terms. After all, the Safe Harbor framework was there. Although information belonging to Europeans could technically not be funneled to countries whose privacy protection was not as good, like the United States, this was allowed because of the agreement.

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Marketing automation, Nyheter
    Läs hela blogginlägget Maila mig den här bloggen

  • Webpower ahead in deliverability

    Your email is useless if it does not reach your contacts. This is why it is vital that you choose a solution that offers a high degree of deliverability. Webpower is known for its delivery percentage of 99%, which we managed to increase to 99.3% with our latest update!

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Marketing automation, Nyheter, SMS marknadsföring
    Läs hela blogginlägget Maila mig den här bloggen

AON

Webpowers landningssidor är specifikt designade för att uppnå konverteringar. Perfekt! De flexibla tillvalen säkerställer att vi får ut max av verktyget

Dirk van den Broek - Campaign manager AON

Ta del av de senaste nyheterna och trenderna inom Marketing Automation?

Prenumerera på vårt månatliga nyhetsbrev DIN inspiration och ta del av tips och tricks, trender, nyheter och mycket mer.​