
Webpowers landningssidor är specifikt designade för att uppnå konverteringar. Perfekt! De flexibla tillvalen säkerställer att vi får ut max av verktyget
Dirk van den Broek - Campaign manager AONVi får just nu många frågor från kunder om hur man ska hantera sin e-postmarknadsföring i dessa turbulenta tider och rådande oro i samhället. Våra experter har sammanställt de 8 vanligaste frågorna och vår syn på svaren till dessa.
Publicerad i: E-postmarknadsföring, Nyheter
Läs hela Maila mig den här bloggen
Vilket Marketing Automation-verktyg passar bäst för dig? Det är inte alltid lätt att välja, vad som passar bäst för din organisation beror på ett antal olika faktorer. Vi lyfter fram några aspekter som vi tycker är bra att hålla koll på och se över hos dina leverantörsalternativ. Ta del av våra 6 tips för hur du hittar det Marketing Automation-verktyg som passar just dig bäst.
Publicerad i: E-postmarknadsföring, Marketing automation
Läs hela Maila mig den här bloggen
Vad fungerar bäst, e-post eller sociala medier? I motsats till vad vissa tror är e-postmarknadsföring fortfarande en av de mest effektiva kanalerna som finns. E-post är i synnerhet mer effektivt än sociala medier när det handlar om att skapa relationer eller konvertera potentiella och befintliga kunder. Däremot är sociala medier bättre om du vill nå en ny målgrupp.
Publicerad i: E-postmarknadsföring, Lead generation, Lead nurturing
Läs hela Maila mig den här bloggen
En e-postadress är en enorm tillgång som bör förvaltas väl. Det kan man fördel göras med hjälp av Marketing Automation. En väl implementerad Marketing Automation-kampanj kan göra att du sparar tid, ökar mottagarnas engagemang och/eller ökar konverteringsgrad. I detta blogginlägg belyser vi 4 kampanjer som kan hjälpa dig öka konverteringsgraden.
Publicerad i: E-postmarknadsföring, Lead generation, Lead nurturing, Marketing automation
Läs hela Maila mig den här bloggen
”Automatiserad kommunikation är opersonligt och ska aldrig prioriteras framför mänsklig kontakt!” Detta är ett påstående vi hör med jämna mellanrum. Men… sker Marketing Automation verkligen på bekostnad av mänsklig kontakt? Vårt svar är: Nej, tvärtom! Läs om hur du uppnår bästa resultat genom att blanda mänskliga och automatiserade kontaktmoment.
Publicerad i: Lead generation, Lead nurturing, Marketing automation
Läs hela Maila mig den här bloggen
Torsdagen den 20 juni 2019 presenterades återigen rapporten DDMA Email Benchmarks under Email Summit i Nederländerna. Rapporten är unik på många sätt: sex olika ESP:er levererar nederländska data för analys. Det finns inget annat land där olika e-postsystemleverantörer samarbetar på liknande sätt. Vi har tagit del av rapporten och sammanfattat de viktigaste lärdomarna för dig att dra nytta av.
Publicerad i: E-postmarknadsföring, Nyheter
Läs hela Maila mig den här bloggen
Webpowers landningssidor är specifikt designade för att uppnå konverteringar. Perfekt! De flexibla tillvalen säkerställer att vi får ut max av verktyget
Dirk van den Broek - Campaign manager AONÖka konverteringsgrad och kundlojalitet? Registrera dig för insikter via vårt månatliga nyhetsbrev. Ta del av relevanta tips och tricks.
Testa vår programvara gratis för att få en ide kring hur det fungerar och hur du kan automatisera dina kampanjer och höja din konvertering.