Tillbaka till bloggen

Filtrera på::


  • 6 insikter för att förbättra dina e-postkampanjer

    Den 21 juni 2018 presenterade DDMA årets benchmarks för e-postmarknadsföring. Statiskt baserat på 4,5 miljarder e-postutskick. Med den informationen som bas presenterar vi 6 insikter som kan hjälpa dig förfina och maximera nyttan av din e-postkommunikation.

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Nyheter
    Läs hela blogginlägget Maila mig den här bloggen

  • 8 tips för att optimera dina evenemang med hjälp av Marketing Automation

    Marketing Automation hjälper dig att effektivisera kommunikationen och öka antalet deltagare till dina evenemang. Se till att deltagarna får rätt information vid rätt tid för en förbättrad upplevelse och nöjdare deltagare.

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Marketing automation
    Läs hela blogginlägget Maila mig den här bloggen

  • Tolv tips: hur man skriver den perfekta ämnesraden!

    I webpower finns ett antal möjligheter att experimentera med och/eller individanpassa ämnesrader. Innan du börjar optimera för att hitta den perfekta ämnesraden kanske du vill ha lite tips kring vad man kan tänka på?

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Marketing automation
    Läs hela blogginlägget Maila mig den här bloggen

  • Vägen till GDPR: Checklista för registreringstexten

    Den här gången lägger vi fokus på den faktiska texten på registreringssidan och tillhandahåller en checklista som vi hoppas ska hjälpa dig bemöta kraven som GDPR medför.

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Nyheter
    Läs hela blogginlägget Maila mig den här bloggen

  • Hur skriver man ett bra B2B välkomstmejl?

    När någon registrerar sig för dina e-postutskick är det en bra idé att skicka ett välkomstmejl. Det ger dig möjligheten att presentera dig själv och göra ett gott intryck redan från början. Men hur skriver man då ett bra välkomstmejl? Här är fem tips som kan hjälpa dig på vägen.

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Lead nurturing
    Läs hela blogginlägget Maila mig den här bloggen

  • Email trends 2018: boost or regress

    In December of 2017, some exciting news reached the email marketing sector. Of course, email marketing (automation) has already amply demonstrated its worth, but its popularity continues to grow. The DDMA data-driven marketing research shows that email is expected to see a major increase in investments in 2018. That means we will be seeing more and, above all, better emails. In this article, I will explain the email trends we will see (again) in 2018.

    Publicerad i: E-postmarknadsföring, Nyheter
    Läs hela blogginlägget Maila mig den här bloggen

AON

Webpowers landningssidor är specifikt designade för att uppnå konverteringar. Perfekt! De flexibla tillvalen säkerställer att vi får ut max av verktyget

Dirk van den Broek - Campaign manager AON

Ta del av de senaste nyheterna och trenderna inom Marketing Automation?

Prenumerera på vårt månatliga nyhetsbrev DIN inspiration och ta del av tips och tricks, trender, nyheter och mycket mer.​