Automatisera och återanvänd dina kundresor
Du känner förmodligen igen (något av) följande problem...
Du organiserar ett evenemang. Du har redan fått in 40 anmälningar. Kul! Du måste skicka ett tackmejl till de som anmält sig och ett påminnelsemejl till de som inte gjort det… Sedan måste du ordna med programinformation och biljetter. Pust, det är massor med jobb och allt måste göras manuellt...eller?
Det flyter på bra, nya prenumeranter får automatiskt en serie e-postutskick i samband med registrering via hemsidan. Men du mäter inte interaktioner (till exempel öppningar eller klick) för att se när en potentiell kund verkar redo för köp. Här finns potential att öka dina konverteringar. Flow Buildern kommer hjälpa dig att skicka personlig kommunikation vid exakt rätt tidpunkt.
Det kanske var ett tag sedan du automatiserade din process, och ärligt talat har du ingen översikt längre. Du vet inte vad som är automatiserat och hur det har konfigurerats. Hur får du en överblick, så att alla inom organisationen förstår hur allt hänger ihop och vet var de kommer in i processen?
Oj, din nya kontakt behöver viss information, men du skickade ett mejl med det innehållet för en vecka sedan. Finns det något sätt att (åter)använda relevant och icke tidsbundet innehåll på ett smart sätt?
Fördelarna med vår Flow Builder:
- Vår Flow Builder gör att du kan skapa mer effektiva processer
- Du sparar tid, samtidigt som du ökar dina konverteringar
- Uppföljningsmejl skickas automatiskt baserat på beteende
- Din kundresa och ditt innehåll kan återanvändas; anpassat efter informationsbehovet
- Manuella uppgifter begränsas och fel förebyggs

Dynamiskt och flexibelt
Skicka rätt meddelande vid rätt tillfälle
Du kan tilldela dina kunder och leads så kallade personas, där du samlar de med samma informations- och/eller köpbehov. På så sätt fokuserar du din kommunikation på kunden snarare än kampanjen. Med andra ord: det är inte du som marknadsförare som bestämmer vem så får vilken information, utan din kontakt får automatiskt den information som passar hans/hennes specifika kundresa.
Automatisera ditt flöde
Personligt och skräddarsytt
Att skicka det första meddelandet är bara början. Baserat på en kontakts beteende (klick, öppning, konvertering) eller så kallade kundkontaktpoäng, kan du låta Webpower skicka automatiska uppföljningsmejl. Personliga och individuellt anpassade.
Snabbare och mer effektivt
Spara tid på din kundresa
Kodning hör till det förflutna. Med Flow Buildern kan du enkelt och snabbt sammanställa en kundresa med hjälp av vårt användarvänliga ”drag&drop”-redigeringsläge. Steg för steg ställer du in rätt handling. Eftersom du kan förbereda allt i god tid och inte är bunden till deadlines minskar också risken för fel.

Ontvang voorbeelden van campagnes Inspiratie nodig?
2Support och exempel på flöden
Tillsammans med dig undersöker vi vilken data du bör integrera för att uppnå bästa möjliga resultat. Vi erbjuder även gratis kunskapssessioner och på vår kunskapsplattform kan du titta på praktiska övningar. Där hittar du flöden som du enkelt kan återskapa själv.
Vill du veta mer?
Vi svarar på dina frågor så snabbt som möjligt och vill gärna hjälpa dig uppnå ett bättre resultat i dina befintliga och/eller nya flöden.

Webpowers landningssidor är specifikt designade för att uppnå konverteringar. Perfekt! De flexibla tillvalen säkerställer att vi får ut max av verktyget
Dirk van den Broek - Campaign manager AONMeer weten?
We beantwoorden je vragen zo snel mogelijk en denken graag met je mee voor het behalen van een beter resultaat uit je bestaande of nieuwe flows.
Nöjda Webpower-kunder
Produktbeskrivning: Webpower - Marketing gets Personal
Vår produktbeskrivning innehåller detaljerad beskrivning av olika typer av funktionalitet vi erbjuder och hur du kan nyttja dessa på bästa sätt.