Skapa med enkelhet landningssidor och länka formulären till din databas för automatiskt uppföljning

Skapa landningssidor snabbt och enkelt

Utan teknisk förkunskap

Lättanvänt
drag&drop-läge

All data i en och
samma plattform

Inom 10 minuter har
du din landningssida live

Du känner förmodligen igen någon av följande situationer ...

 

Att skapa en landningssida är tidsödande och du gör det i ett externt verktyg (ditt CMS). Eftersom du är beroende av tredje parter kan du inte agera snabbt.
Du måste bearbeta din insamlade data manuellt och mata tillbaka den och/eller länka den till din databas.
Du vill göra det så enkelt som möjligt för dina kontakter att fylla i ditt formulär genom att ha delar av formuläret ifyllda i förväg, men det har visat sig vara svårt.
Du vill skapa profiler och berika data, men någon måste lägga tid på detta genom att länka formulären på landningssidan till din databas.
Du kan inte vidta åtgärder omedelbart och automatiskt (till exempel starta ett e-postflöde eller SMS) utifrån din berikade data.
Landing pages

Fördelar med Webpowers landningssidor:

  • Skapa e-post och landningssidor i en och samma plattform
  • Kräver ingen förkunskap: det är enkelt att sätta ihop en landningssida i drag & drop-läge
  • Inga externa verktyg eller website builders krävs
  • Berika din data: länka enkelt formulär till din Webpower-databas

Spara tid genom automatisk länkning till din databas

Samlar du in basdata från kunder eller håller du redan på med profilberikning? Data är hemligheten bakom personaliserad marknadsföring. Innan var du tvungen att länka formulär som du förberett i ditt CMS till ditt e-postmarknadsföringsverktyg. Det är tidsödande och inte särskilt effektivt.

Med landningssidor direkt i Webpower hör detta numera till det förgångna. Från och med nu kan du bakom alla ”Call to Action” i dina e-postutskick enkelt länka till egenskapade landningssidor med formulär eller annan information. Vi fyller i formuläret i förväg och länkar omedelbart de ifyllda uppgifterna till din Webpower-databas.

Connect
Personlig landningssida

Automatisera med enkelhet uppföljning:

Starta kommunikationsflödet direkt

Genom integrationen med Webpower har din kontakt färre uppgifter att fylla i och du sparar tid och manuellt arbete. Gör en intelligent uppföljning av din segmenterade databas med automatiska flöden.

Två vanliga exempel:

  • Anmäler sig din kontakt till ditt event med hjälp av formulär? Systemet placerar omedelbart kontakten i gruppen för registrerade kontakter och sedan startar kommunikationen (flödet) kring eventet. "Tack för din registrering", påminnelse om att "snart är det dags", uppföljning efter eventet och så vidare.
  • Är du på en mässa och besökare fyller i sina uppgifter vid din monter? Skicka automatiskt ett e-post med ett tack och bifoga ett speciellt mäss-erbjudande.

Det finns mängder av exempel på marknadsföringssituationer där landningssidor kan vara en lösning.

Skapa enkelt en landningssida med ditt företagets grafiska profil

Det är inte svårt att skapa en landningssida. Med vår Page Builder, som använder ett drag & drop-system, kan du enkelt sätta ihop en landningssida enligt ditt företags grafiska profil. Tack vare det enhetliga utseendet och sidans snabba funktioner lockas din kontakt att utföra önskad åtgärd.

Landing pages

Prata med våra experter

Vi tar oss gärna tid att tillsammans med dig gå igenom hur ert företag kan använda landningssidor för att uppnå era mål. Vi diskuterar hur du på ett mer strategiskt sätt kan distribuera dina kunders kontaktuppgifter och få ut mer av din databas.

Vi erbjuder också en gratis utbildningssession och i vår kunskapsplattform kan du hitta användbara och praktiska tips för att komma igång.

Nöjda Webpower-kunder

unionen-logo

semper

AON

Webpowers landningssidor är specifikt designade för att uppnå konverteringar. Perfekt! De flexibla tillvalen säkerställer att vi får ut max av verktyget

Dirk van den Broek - Campaign manager AON

Vill du veta mer?

Vi svarar på dina frågor så snart som möjligt och vill gärna presentera kraften bakom Marketing Automation

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Har du läst vårt senaste white paper?

Intresserad av att hitta metoder för att öka konverteringsgraden?​

Använd Marketing Automation för att optimera dina marknadsaktiviteter och öka din konverteringsgrad. I detta white paper hittar du praktiska tips för att skapa effektiv Marketing Automation.

Ladda ned detta white paper

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.