A/B-testa

A/B-testa och öka värdet av er e-postkommunikation

Ladda ned White Paper

Dela detta

white paper

#Webpower

I detta White Paper

Att split- eller A/B-testa är en av de mest effektiva metoderna för att förbättra resultaten av er e-postmarknadsföring. Genom att A/B-testa så kan du testa två (eller fler) versioner av samma utskick mot varandra och se vilken version som ger bäst resultat. Du kan exempelvis testa olika ämnesrader för att se vad som lockar flest till öppning, eller varför inte test färger och/eller copy på dina CTA för att optimera dina klick.  A/B-testa och ta reda på vad som fungerar bäst för just dina mottagare. Läs vårt White Paper och få ut optimalt av dina tester.

Ladda ned detta white paper

Har du läst vårt senaste white paper?

Intresserad av att hitta metoder för att öka konverteringsgraden?​

Använd Marketing Automation för att optimera dina marknadsaktiviteter och öka din konverteringsgrad. I detta white paper hittar du praktiska tips för att skapa effektiv Marketing Automation.

Ladda ned detta white paper