ecommerce

E-postmarknadsföring för e-handlare

Fyra sätt att få bättre ROI från e-postmarknadsföringen

Ladda ned White Paper

Dela detta

white paper

#Webpower

I detta White Paper

E-post är en av e-handelns populäraste marknadsföringskanaler. Kanske inte så överraskande, med tanke på att varje investerad krona i genomsnitt ger 40 gånger pengarna tillbaka. Men – det gäller förstås inte för alla som satsar på e-post. De som envisas med att skicka opersonliga nyhetsbrev till hela adressregistret lyckas inte särskilt bra.

En gyllene regel för e-postmarknadsföring är att ju mer relevant innehållet i ett nyhetsbrev är för mottagaren, desto större är chansen att nå en konvertering. Ju mer du vet om dina kunder, desto enklare är det att skicka något som är relevant för dem. På vår webbplats hittar du många rapporter och artiklar som hjälper dig att skapa mer relevant innehåll i din e-post. I den här rapporten fokuserar vi på fyra sätt som passar perfekt för dig som arbetar med e-handel.

 

Ladda ned detta white paper

Har du läst vårt senaste white paper?

Intresserad av att hitta metoder för att öka konverteringsgraden?​

Använd Marketing Automation för att optimera dina marknadsaktiviteter och öka din konverteringsgrad. I detta white paper hittar du praktiska tips för att skapa effektiv Marketing Automation.

Ladda ned detta white paper