Marketing Automation i 4 praktiska steg - Automatisera kundresan

Ladda ned White Paper

Dela detta

white paper

#Webpower
Innehåll:

Många organisationer har stort fokus på att generera leads. Detta medan tiden man har på sig för att konvertera ett lead till kund bara krymper. I många fall blir utfallet av ett klick i ett e-postutskick eller en erhållen e-postadress via din hemsidan varken en konversation eller en relation med din potentiella kund. Varför är det så? Kanske är det på grund av tidsbrist eller på grund av att man kommunicerar med fel innehåll i de olika köpbeslutsfaserna. I detta white paper vill vi inspirera dig för att råda bot på detta och därmed bearbeta din leads på ett sätt som får dem att konvertera. Hur då... undrar du. Med hjälp av Marketing Automation såklart!

I detta white paper:

  • Därför funkar Marketing Automation: inspiration från framgångsrikt kundcase
  • Rätt kampanj för rätt fas i köpbeslutsprocessen
  • Innehåll anpassat för de olika faserna
  • Bygg dina kampanjer i en Flow Builder
  • och mycket mer...

Trevlig läsning!

Ladda ned detta white paper

Har du läst vårt senaste white paper?

Intresserad av att hitta metoder för att öka konverteringsgraden?​

Använd Marketing Automation för att optimera dina marknadsaktiviteter och öka din konverteringsgrad. I detta white paper hittar du praktiska tips för att skapa effektiv Marketing Automation.

Ladda ned detta white paper

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.